خانما نظرتون به اسم میرا هست یا رها کدوم قشنگتره؟

۷ پاسخ

میرا خیلی قشنگه

رها

میرال

رها

رهااا

نه میرا نزاررر

هردو خیلی قشنگن 🫠 ولی راست میگی از نظر معنی رها بهتره

سوال های مرتبط