خانوما لباس دخترم چطوره؟؟؟

۷ پاسخ

اینه ‌

تصویر

عزیزم خیلی قشنگه چیه اکثر مادرا لباس سارفونی فرستاده بودن الان این خیلی شیک وقشنگه بچه هم راحتره من خیلی پسندیدم به شادی بپوشه

سلام قشنگه

فقط لباسش بنداز روشلوارش

عالی مبارکش باشه

مبارکش باشه بلوز بیار رو شلوارش

مبارک باشه. خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی