۲۰ پاسخ

قارجه
پماد کلوتریمازول بهش بزن بغد زینک بژن زود خوب میشه

واااای ببر دکتر عزیزم قارچی عفونی شده

اصلا مای بیبیش نکن باید پماد سوختگی پا کودک بگیری هم اونو بزن هم اون جذب شد پودر بچه بزن رطوبتش زود خشک میشه زودتر خوب میشه تا خوب نشده فقط زیرش پلاستیک بزرگ پهن کن و روش ملحفه نازک کتانی که جیش کرد عوض کنی یکی دیگه بزاری یه پارچه کتان دبگع هم روی دودولش بزار که جیش کرد پخش نشه

پای دخترم اینجوری بود دکتر گفت اگزماس ۲تا پماد داد زدم یه هفته شد خوب شد

پی پی کرده زیاد مونده مای بیبیش نشستی اینجوری شده یا یهو؟؟؟

اخ اخ پسر منم دقیقا اینجور شده وقت نکردم وقت بگیرم برا دکتر

پماد کلوتریمازول با پماد هیدروکورتیزون باهم قاطی کن هر بار تعویض بزن و هر بار هم بشورش بعد بزن بهتر که شد شروع کن وازلین و پماد مومتازون قاطی کن بزن و دوباره وازلین تنها

حتما ببر دکتر

واییییی عزیزم چرا اینطوری شده دیر دیر مشوریش

عزیزم مرتب بدنش رو بعد از هر پوشک با اب خالی بشور تمیز خشک کن بعد پماد کتوزانول و پماد هیدروکورتیزون بزن هرکدوم به یک اندازه بعد روش زینک اکساید بزن سریع خوب میشه و بیشتر سعی کن باز بزاری هوا بخوره سریعتر خوب میشه این و فوق تخصص پوست کودک پسرم و برده بودم گفت انجام دادم یکی دوهفته سریع خوب شد

قارچ کلوتریمازول بزن بهش حتما

قارچ
عکس و داروخونه هم نشون بدی پماد میدن

حتما ببرش دکتر

حتما ببر دکتر

اخ فكر كنم قارچ زده
كلتريمازول يك درصد رو با پماد ريكاو قاطي كن بزن بعد سريع ببردكتر

مریض نشده که؟پسرمن از ویروس اینجوری شده بود

وای چیشده اینطوری شده؟

قارچ عزیزم

ببر دکتر عزیزم خیلی بد شده

قاررچههه

سوال های مرتبط