برا من ۳۶ هفته چرخید
برای من تا آخرش نچرخید بریچ موند تا ۳۹ هفته سزارین شدم
من از اول تا الان سفالیک بود دیگ نچرخیده برا شمام ممکنه همون بشه
چقدر خوبه بریچ بودن 😓 پسر من سفالیک شده دارم نابود میشم .
من ۳۲ هفته بریچ بود بریچم موند سزارین شدم
از مهم بریچه
انشاالله که بریچ بمونه 🥲 طاقت زایمان طبیعی رو ندارم
خودمو برا سزارین اماده کردم
اره احتمال داره بچرخه من تا هفتهی ۳۴رفتم سونو بریچ بود هفته ی ۳۷گفت چرخیده
تالحظه اخر میچرخه
من خواهرم طبیعی بود رفت اخرین سونو که زایمان کنه تا بچه بریچ شده
دیگه سزارینش کردن
برا ۳۵ هفته چرخیده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.