۶ پاسخ

عزیزم زایمانت طبیعیه یا سزارین ؟

شیشه شیر و اینا نبرید. تو‌ بیمارستان سعی میکنن بچه از سینه شیر بخوره

تصویر

سر همی اصلا ب دردت نمیخوره چون تا نافش نیوفته بچه اذیت میشع

پوشک دستمال مرطوب مارک خوب چون پوستش خیلی حساسع ی دست لباس ترجیحا سرهمی نباشه پتو شیشه شیر

پوشک
دو دست لباس سایز ۱ و ۲
پارچه خشک کن ، زیر انداز تعویض، دستمال مرطوب ، پتو دور پیچ
کلاه و دستکش و جوراب من قنداقشم گذاشتم
شیشه شیر و شیر خشک و فلاسک

چقد خوشگلن😍

سوال های مرتبط

مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی