۱۳ پاسخ

چقد قشنگن مبارکش باشه

منم دایی کوچولو موچولو میخام

اخییی منم میخوام

وای فداش بشم چه دایی خوبی ماشالله خدا براهم حفظشون کنه دلم ضعف رف براشون😍

فرش دستباف چی میگه🥲🥰

مبارکش باشه
خدا برادرتو حفظ کنه

عزیزم😍
اره انشاالله حسابی بهشون خوش میگذره بلا ها
چقدر دختر پسر مردمو اذیت کنن😂

ای خداا
چه بامزه
خدا حفظشون کنه برات عزیزم

خدایییاااااا چقد با سلیقه
خدا حفظشون کنه

چقد نازن ولی دخترم اینارو یه روزه تیکه تیکه میکنه

چه با سلیقه 😍

مبارکش باشه 😍

ای جانم خداحفظشون کنه

سوال های مرتبط