پسره مبارکه
عزیزم شما ازمایش انتی تون ریسک زده بود؟؟؟؟ بعدش چه آزمایشی دادین ک متوجه سلامت جنین شدین؟؟
عدد فری بتام بالاست سلفریم بخاطر جنگوعید ازمایشگاها قبول نمیکنن نمدونم دیگه باید چکنم....
انتی چی گفت؟؟ عکس ازانتی نداری؟؟
نه بابا از روی این اصلا نمیشه گفت اگه میشه دکترت میکفت
دیگه وقته انومالیته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.