سلام از روی آزمایش انتی من جنسیت رو حدس بزنید

تصویر
۵ پاسخ

پسره مبارکه

عزیزم شما ازمایش انتی تون ریسک زده بود؟؟؟؟ بعدش چه آزمایشی دادین ک متوجه سلامت جنین شدین؟؟
عدد فری بتام بالاست سلفریم بخاطر جنگوعید ازمایشگاها قبول نمیکنن نمدونم دیگه باید چکنم....

انتی چی گفت؟؟ عکس ازانتی نداری؟؟

نه بابا از روی این اصلا نمیشه گفت اگه میشه دکترت میکفت

دیگه وقته انومالیته

سوال های مرتبط

مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان سومی مامان مامان سومی هفته سی‌ام بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهورا و جوجه💙 مامان ماهورا و جوجه💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیات وآلاوتودلی مامان آیات وآلاوتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری