عزیزم دختر من تو ۸ماهگی ۶۹۰۰ هس
با وزن تولد ۲۶۰۰
هم بهداشت از وزنش راضیه هم دکتر خودش
بچه ک نباید حتما تپل باشه همین ک سالم باشه کافیه سخت نگیر
اره کمه یکم، پسرمن۲۸۳۰ الان ۴ماهش تموم شده ۸کیلوعه
دختر من ۶۲۵۰بود شش ماهگی
وزن تولد ۳۳۵۰
چ شیرخشکی میدی؟
اره کمه مخصوصا ک شیرخشکیم هست
البته ب ژنتیک و قدشم اگ بلنده بستگی داره
دخترمن تولد۲۶۰۰بود
۶وماه و ۳روز ۶۷۰۰
۸ماه و۲روز ۷۱۰۰
ولی خیلی کوچولوعه همچنان دخترمنم
معمولا وقتی بچه کم وزن باشه چهار. ماهگی غذای کمکی شو دکتر شروع میکنه خیلی بهتر میشه
قدش چند
آره کمکی شروع کردی من دخترم شیش دکتر گفت شروع کن کمه
اگه شیر خودت رو میخوره عالیه کم نیست
ن خوبه
من پسرم وزن تولد۲۶۵۰
وزن ۵ ماه و ۷ روز ۷۲۰۰
البته بنظر من که پسرم لاغره خیلی دارم هرکاری میکنم تپل تر بشه زیاد نه یکم تپل تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.