تب نوزاد واکسن 🤕😑
این چ کاریه اخه

تصویر
۸ پاسخ

از وایتکس نباید بدون دستکش استفاده میکردی گهواره بهش برخورده 🤣🤣🤣🤣🤣

فاطمه جان مبلغ ناچیزی واریز کردم

مسدودبشی چی میشع یعنی نمیتونی تاپیک بزاری؟

والا من که میخوام پاکش کنم خیلی عصاب خورد کن شده جدیدا

یک سوال اگه مسدودی چطور الان پرسش گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟

وا چی زده گهواره کله صبح قاطی کرده😂برا همیشه هم مسدود کرده نامرد

🙂جون‌هایی کار بدی کردی زیاد وایتکس مصرف کردی دیگه حق نداری از گهواره استفاده کنی

این دیگه رد داده😂😂

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار گندم مامان مهدی یار گندم ۳ سالگی
مامان عشق های مامان مامان عشق های مامان ۳ سالگی