شماهم وقتی آزمایش گلوکز انجام دادید معده درد گرفتین؟

۵ پاسخ

من که دکترم گفت نباید بالا بیاری معدت خراب میشه بعد صبحانه برام نوشت

اره سوزش شدید معده

یهو همه محلول خوردم حالت تهوع هم گرفتم من باید تو ده دقیقه بخوری

تا یه هفته هم حالت تهوع داشتم هم معدم شدید درد میکرد

فقط حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 👶arvin مامان 👶arvin ۷ ماهگی
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی