بله خوبه اینم ببین
یعنی 2کیلو چهارصدو پنجاه هست یا 357گرم بیشتر یا شایدم کمتر رو این وزن بیاد چون تقریبی میگن
مثلا شاید2700هست یا شاید 2100هست وقتی مثبت منفی میزنن یعنی این هم کم. رو. درنظر بگیر هم زیاد رو
درکل خوبه به این هفته باید اینقد باشه
نرماله عزیزم
ن خوبه نرمال خداروشک
۳۵۷گرم هم تخمینی یاکمتریابیشتر
نه فقط سعی کن غذای خوب بخوری تا ۴۰ هفته ۳ کیلو بشه
خوبه کم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.