من 3 ماه لکه بینی داشتم ینی قطع نشدااا بعد سه ماه بهتر شد الان یسال نیمه دارم خیلی خوبه فق ادم عفونت نگیر ه
احتمالا جا به جا شده برو دکتر
سونوگرافی میرفتی شاید درست نذاشته
من یه چند ماهیه گذاشتم اصن ایطور نبود فقط دکتر گفت سه روز رابطه نداشته باشین بعد سه روز همه چی اوکی بود 😕
با دکترت صحبت کن
چند وقت گذاشتی؟؟ اگه تازه گذاشتی تا پنج شش ماه طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.