خانما سرلاک حریره بادام چه مارکی بگیرم خوب

۳ پاسخ

نستله ،خیلی خوشمزش

نستله

من نستله گرفتم خوب بود البته چند روز دادم چون رفلاکس داشت تشدیدش میکرد ندادم دیگه

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی