سرلاک چه مارکی بگیرم؟

۸ پاسخ

نستله

هیرو بیبی و هیپ خوبن

من نستله خارجی استفاده میکنم

من‌نی نی نوش خریدم خیلی راضی بودم

گربر خوبه

از ای بانو وحکیم بانو بگیر

افزودنی و شکر نداره

از چند ماهگی میشه داد و چه طعمی خوبه و مقوی

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۷ ماهگی
مامان قلقلی💓💙💙 مامان قلقلی💓💙💙 ۱۵ ماهگی