سرلاک خارجی چی دادین؟ چه مارکی ؟

۲ پاسخ

هیچ کدوم سویقای ایرانی میدم که عالیه

من ۳ تا خریدم فعلا دو تا hipp ترک و یه مارک آمریکایی فعلا برنج هیپ رو باز کردم متاسفانه میلی به خوردن نشون نمیده از طرفی جرات نمیکنم اون دو تای دیگه رو باز کنم چون مثل شیر خشک یکماهه هست تاریخش

سوال های مرتبط

مامان زهرا‌ مامان زهرا‌ ۱۷ ماهگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی