بله عزیزم باید واریز کنید اگر پیش دبستانیه ،چون نی تونستن یجا بگیرن نگرفتن . اسفند و فروردین قانونه باید یجا پرداخت بشه عزیزم😘♥️
عزیزم چه برگزار بشه کلاس چه نشه باید پرداخت کنی کلا میگیرن ازتون
به ماهم پیام دادن اگ نریزین....بچه تون تو سایت ثبت نام نمیکنیم نمیتونه بره کلاس اول منکه هنوز ندادم
منم اسفند دادیم ..چه برن چه نرن باید واریز بشه
اموزش و پروش اعلام کرده باید ۳۰ درصد از اولیا بابت شهریت بگیرن .مگه پیام براتون نیومد؟
برای ما تدریس آنلاین داشتن و کاربرگ داده بودن شهریه این ماه رو کامل پرداخت کردیم
ما هانه شهریه میدیم
من که هنوز هیچی ندادم گفتم تو برج یک بدم کل شهریشو ان شالله خیالم راحت شه
بایدواریز بشه دیگه اونام پول معلم میدن
مال ما انلاین بوده و پول کامل دادیم
می گیرن
بگو خب جنگ شده بچه نیومده برا اونور سالم معلوم نیس چی پیش بیاد اگه انشالله اوکی شد وبعدفروردین اومدن پول ماهو میزنیم ولی اسفندک نیومدن پولی نداره دیگ
چ پرو هستن اینا
عزیزم قانون مهد اینه اگر تا دی ماه برن مهد باید کل شهریه رو بدیم ،دختر من مهر و آبان رفت نصف شهریه رو گرفتن
والا من ک دیروز واریز کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.