۷روز قبل موعد منفییی

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم هفت روز خیلی زوده

خود آزاری دارید بخدا خوشتون میاد هی منفی بشه حالتون گرفته شه

تو رو خدا یکم مهلت بدین اون اسپرم‌بدبخت برسه به مقصد🥲🥲 هر وقت ۱۰ روز تاخیر داشتین بیبی چک بزنید
تازه اونم احتمالش ضعیفه درست نشون بده چون هورمون hcg هنوز خیلی کمه
۷ روز مونده‌به پریود آخه بدبخت چیو نشون‌بده🥲

خواهر منم از ۷ روز مونده تا الان که دیگ فردا موعدمه هرروز زدم و فقط خودمو زجر دادم صبر کنی بهتره

زود زدی عزیز

بله منفیه زود زدی

۷ روز😑خیلی زود زدی

خیلی زود زدی

سوال های مرتبط