عزیزم هفت روز خیلی زوده
خود آزاری دارید بخدا خوشتون میاد هی منفی بشه حالتون گرفته شه
تو رو خدا یکم مهلت بدین اون اسپرمبدبخت برسه به مقصد🥲🥲 هر وقت ۱۰ روز تاخیر داشتین بیبی چک بزنید
تازه اونم احتمالش ضعیفه درست نشون بده چون هورمون hcg هنوز خیلی کمه
۷ روز موندهبه پریود آخه بدبخت چیو نشونبده🥲
خواهر منم از ۷ روز مونده تا الان که دیگ فردا موعدمه هرروز زدم و فقط خودمو زجر دادم صبر کنی بهتره
زود زدی عزیز
بله منفیه زود زدی
۷ روز😑خیلی زود زدی
خیلی زود زدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.