اینم روش دوم
ادامش
من با این دستور درست میکنم
اصلش با آبه
اره اصلا من همیشه با اب درست میکنم
من یبار اینجوری درست کردم بادوم با آب خیسوندم که تو میتونی با شیر یک روز یا دو روز بعد رندش کنی وقتی با آب درست کردم آبش سفید مثل شیر شد من یادم رفته بود دو روز تو یخچال بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.