۶ پاسخ

اینم روش دوم

تصویر

ادامش

تصویر

من با این دستور درست میکنم

تصویر

اصلش با آبه

اره اصلا من همیشه با اب درست میکنم

من یبار اینجوری درست کردم بادوم با آب خیسوندم که تو میتونی با شیر یک روز یا دو روز بعد رندش کنی وقتی با آب درست کردم آبش سفید مثل شیر شد من یادم رفته بود دو روز تو یخچال بود

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری