ابن بتا برا ۴ هفته هست تازه ای مبارکه
من ۷۶ بود سه روز بعد شد ۴۰۶ برا شمام خوبه مبارکه 🥹
عزیزم دارو استفاده کردی یا طبیعی باردار شدی
عزیزم مبارکه هنوز زوده هفته تو سونو مشخص میشه انشالله هفته دیگه انجام بده بتا هزار و سیصد به بالا تو سونو مشخص میشه
مبارکه عزیزم . ۳-۴هفته احتمالا
پزشکت هروقت گفت سونو برو دقیق میفهمی چند هفته ای .
مبارک باشه احتمالا سه هفته یا چهارهفته
مبارکه عزیزم
بله عزیزم
طبق پریود حساب کنی الان فکنم ۴ ۵ هفتت باشه
نوشته دوباره بعد از ۳ روز تکرار کن
تو هم موعدت ۲۵ اسفند بود؟ منم بتام ۲۹۴ بود باهمیم انگار
سلام مبارکه عزیزم ۴هفته
مبارکه عزیزم
مبارکه عزیزم چند روز تاخیر؟
مبارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.