خانوما خوبه دیگه؟
چند هفتمه؟!

تصویر
۱۴ پاسخ

ابن بتا برا ۴ هفته هست تازه ای مبارکه

من ۷۶ بود سه روز بعد شد ۴۰۶ برا شمام خوبه مبارکه 🥹

عزیزم دارو استفاده کردی یا طبیعی باردار شدی

عزیزم مبارکه هنوز زوده هفته تو سونو مشخص میشه انشالله هفته دیگه انجام بده بتا هزار و سیصد به بالا تو سونو مشخص میشه

مبارکه عزیزم . ۳-۴هفته احتمالا
پزشکت هروقت گفت سونو برو دقیق میفهمی چند هفته ای .

مبارک باشه احتمالا سه هفته یا چهارهفته

مبارکه عزیزم

بله عزیزم
طبق پریود حساب کنی الان فکنم ۴ ۵ هفتت باشه

نوشته دوباره بعد از ۳ روز تکرار کن

تو هم موعدت ۲۵ اسفند بود؟ منم بتام ۲۹۴ بود باهمیم انگار

سلام مبارکه عزیزم ۴هفته

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم چند روز تاخیر؟

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر پاشا مامان امیر پاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هفدهم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیل مامان نیل ۴ سالگی