خانوما . این سونوگرافی ۸ هفتمه. همه چیز خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

آره عزیزم خدا رو شکر نرماله

برا منم دعا کن باید برم برا سنو تشکیل قلب

عزیزم خداروشکر 🥺😍

اره گلم . مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان قند و نبات🥹🍯 مامان قند و نبات🥹🍯 هفته نوزدهم بارداری
مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری