خانما این سونوگرافی همه چی خوبه

تصویر
۴ پاسخ

منم پنج هفته رفتم همینو گفت واسه منم فتال پل و قلب تشکیل نشده بود ک گفت دو هفته دیگه بیا

احتمالا چون زود بوده نوشته که کیسه زرده رویت شده اما جنین رویت نشده و دو هفته بعد برای پیگیری و رویت قلب جنین مجدد سونو انجام بشه

آره زود رفتی سونو دو هفته دیگه بری قلبم تشکیل شده صداشو میشنوی

اره.برای تشکیل قلب دو هفته دیگه برو

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی