اگه جاي خوب ميخواي برو سونوگرافي ليان كامل همه جيو انجام ميدن وقت خيلي ميذارن، اكوي قلب جنين هم هيج جا انجام نميددادن ولي اينجا انجام دادن
آره خوبه من تا آن تی پی خودش رفتم انومالی انجام نمیدع جای دیگ میخوام برم
ولی کلا توضیح نمیدن زیاد
هیچی حالیش نیست و افتضاحه و اشتباه
من کل سونوهای بارداری رو پیش مهرور رفتم و راضی بودم. فقط آنومالی رو انجام نمیدن
من کل سنو های بار دارو هرچی بارو مهرور انجام میدم بنظرم خیلی عالیه هم پیشرفته هم دقت بالا داره
منم رفتم اوکی بود اما چون ان تی بود فقط حدس احتمالی زد که پسر دارم اشتباه حدس زد
اره خوبه یه بار رفتم راضی بودم
آره خوبه ولی من ک رفتم زیاد چیزی بهم توضیح نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.