من ۱۱هفته و۳روزمه سشنبه ۱۹ اسفند نوبت انتی داشتم آزمایشم چهارشنبه تعطیلاته میگن بین سونو و آزمایش نباید فاصله بیفته نمیدونم چکار کنم کی برم
خواهرم رفت صنعتی سر دوتا بچش راضی بود
دکتر مهدی صنعتی
دکتر سیده نوشین میرآتشی
دکتر کاظم عقیلی
کلا ان تی دقیق نیست
ولی دکتر صالحی کاشانی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.