خانما برای سنو
مهرور بهتره یا فیروز ابادی؟

۴ پاسخ

من هر دو رفتم فیروز آبادی خیلی وقت میزاره راضی بودم

سونوگرافي ليان رو فقط پيشنهاد ميدم، من همه جا رو تو اين مدت رفتم هيچكدوم به اندازه ليان عالي نبودن جنسيت رو هم ١٣ هفته تشخيص دادن🫶🏻

مهرور برای بارداری زیاد شنیدم میرن

دوتاشون خوبن ولی اسم مهرور بیشتر شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری