خانما سنو انتی واژینال باشه بهتره یا شکمی

۹ پاسخ

لازم باشه خودشون دوتاشو انجام میدن

معمولا شکمی انجام میدن

معمولا شکمی انجام میدن

والا شکمی انجام دادم من.واژینال کلا تو بارداری خیلی خطرناکه

من سونو انتی ک میرم مرده واژینال فکر نکنم انگار بده

واژینال

هر دوتاش باهم انجام میدن

من دوتاشو انجام دادم واژینال برای طول دهانه رحم بود شکمی برای انتی

واژینال

سوال های مرتبط

مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان فندقم مامان فندقم هفته نوزدهم بارداری