لازم باشه خودشون دوتاشو انجام میدن
معمولا شکمی انجام میدن
معمولا شکمی انجام میدن
والا شکمی انجام دادم من.واژینال کلا تو بارداری خیلی خطرناکه
من سونو انتی ک میرم مرده واژینال فکر نکنم انگار بده
واژینال
هر دوتاش باهم انجام میدن
من دوتاشو انجام دادم واژینال برای طول دهانه رحم بود شکمی برای انتی
واژینال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.