من اصلا راضی نبودم
ليان خيليي خوبه.همه سونوهارو انجام ميدن با دقت
من سونوی تشکیل قلب و ان تی رو رفتم سونوگرافی لیان خیلی از دقتشون راضی بودم
09170638686
دکتر مهرور
برای سنو ان تی باید تلفنی نوبت بگیری توی سایت هم زده که تلفنی هست
من ان تی رفتم احتمال دختر داد انومالی هم دختر بود
باید از قبل نوبت بگیری ؟؟
بله من راضی بودم انتی هم میخام برم مهرور
اره دکتر خوبیهتشخیصش خوبه
بله.
دکتر خوبیه
بله من کل بارداری از اول تا اخر پیش خودشون رفتم بجز انومالی که کلا انجام نمیده
تازه برای سونو لگن نینی هم رفتم پیشش. خودمم چکاپ شدم بعد از زایمان
اره مهرور عالیه خیلی دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.