مامانا توی قم کجا انومالی رفتید راضی بودید؟

۵ پاسخ

من انومالی مرد بود ولی سونو اولیه پیش دکتر کرد رفتم زن بود

من محمدزاده رفتم از اول بارداری
راضی بودم برای من تا الان دقتش خیلی خوب بوده
مانیتور بزرگش چون جاشون عوض شده هنوز وصل نیست ولی من هر دفعه می‌رم بهش می‌‌گم قشنگ با گوشی خودم از مانیتور خودش فیلم می‌گیرم و هم می‌بینم همزمان

چاووشی رفتم راضی نیستم مانیتور نداره بچمو ندیدم هم انتی هم انومالی هردوش پیشی چاووشی رفتم تاریخ زایمان هم نزده برام اصلا تو انتی هم نزد هم دو دقیقه ای چک میکرد انشاالله درست چک کرده باشه

من محمدزاده رفتم خوب بود فقط مانیتورش خراب بود اونموقع بچه رو ندیدم

من پیش قاسمیان همیشه میرم خیلی راضی ام

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته هجدهم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی