خانمای گرگانی ، سونوگرافی کجا رفتید که خوب بوده و راضی بودید ؟

۴ پاسخ

درویشی خیلی خوبه، من آنومالی اونجا میخوام برم
دکتر کیا سونوگرافی مهرگان هم عالیه اما خب یکم گرونتر میگیره

لیوانی خیلی خوبه کامل توضیح میده

عدالت ۱۹

سلام مقصودلو خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی 🐣💙 مامان امیرعلی 🐣💙 ۲ ماهگی