مشهدیا پیش کدوم دکتر بیا ماما رفتید که ازش راضی بودید؟

۵ پاسخ

من تحت نظر دکتر آرزو احمدی هستم و واقعا راضیم

من تحت نظر دکتر شکوفه حسینی‌ام، عالیه

من پیش حمیده اعلمی خیلی خوبه

من پیش ماما میمنت جلالی خیلی ماما خوب و باتجربه ای هستش

دکتر زهرا زارع برزشی
دکتر مریم مقدم موقر

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته هجدهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری