۹ پاسخ

کیان.

تیام و لیام

😅شاید دخمل شد

رهام، لیام،

لیام نزار چون موقع صدا زدنشون ممکنه اشتباه بشنون و اذیت بشن از این بایت
کیان بهتره و هم وزنه هم هستن
بنظر من کیان مناسب تر بود از بین گزینهایی ک دخترا گفتن

لیام

لیام به معنی محافظ و حامی

لیام

تیمور😂

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان گنگسترکوچولو🎧 مامان گنگسترکوچولو🎧 ۵ ماهگی
مامان samiyar🫶🏻❤ مامان samiyar🫶🏻❤ ۱ سالگی