منم صندلی غذا و صندلی ماشین
من نخریدم
کریر خیلی کاربردی بود
کاش کالسکه میخریدم
کالسکه.صندلی ماشین.صندلی غذا چه خوب ک اینارو خریدیم
کالسکه عصای دستمه واقعا نخریدنش اشتباهه، یکی هم ساک کودکی که کوله باشه، واسه منی که زیاد بیرون میرم کمکه
من نخریدم، اما روروئک بچه اولم سالم بود اون تزیینات و حوزیکشو برداشتم جلوش مثل یه صندلی غذاخوری جا داره هروقت میخوام غذا بدم میشینه داخل اون غذاشو کامل میخوره میارمش بیرون
هر موقع ی چیزی کاربردیه،برا من از اول تا الان تخت کنار مادر،و چند ماه اول آغوشی
صندلی غذا مارک کم ایتالیا واکر هنگر خیلی از جفتش راضیم. کریر و کالسکه که عصای دستم بود
منم از صندلی غذاش راضیم کیدیلو
ولی تازگیا اصلا نمیشینه همش پامیشه میچرخه آویزون میشه کمربندشو میبندم گریه میکنه که باز کن
امیدوارم بعد از یه مدت دوباره عادت کنه
تاب ریلکسی وصندلی غذا تشک گاردار اینا خیییلییی بدردم خوردالیته تاب بعد ۷ماه بدرد میخوره
عالی سوپر بیبی
منم راضی هستم... برند ایرانی گرفتم اسم برند یادم نیست
جدیدا تو صندلی غذا نمیشینه همش غر میزنه 😑
کالسکه خیلی به دردم خورد
قنداق فرنگی برای نوزادیش واقعا عالی بود
بالشت شیردهی واقعا کارامد
کالسکه وقتایی ک تو خونه گریه میکرد جواب بود
صندلی غذا وقتی خودمون غذا میخوریم اونم میشینه پیشمون دیگه سفره بهم نمیریزه
واقعا صندلی غذا عصای دستمه . صندلی ماشینم خوبه
واای من عصای دستمه حتی یه موقعایی دسشویی هم میرم توش میزارم بمونه خیالم راحته🤣
کاربرد داره واقعا؟
بچه میمونه داخلش؟
صندلی غذا منم عالی و دستگاه شیر ساز و صندلی ماشین
مال دختر من zooye
من نگرفتم تو سیسمونی فک میکردم ب درد نمیخوره ولی بعدا گرفتم خیلی خوبه میگم کاش زود تر میگرفتم
من نگرفتم و کلی پشیمونمم
موافقمممم کاربردی عالی👍✨️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.