۲۲ پاسخ

منم صندلی غذا و صندلی ماشین

من نخریدم
کریر خیلی کاربردی بود
کاش کالسکه میخریدم

کالسکه.صندلی ماشین.صندلی غذا چه خوب ک اینارو خریدیم

کالسکه عصای دستمه واقعا نخریدنش اشتباهه، یکی هم ساک کودکی که کوله باشه، واسه منی که زیاد بیرون میرم کمکه

من نخریدم، اما روروئک بچه اولم سالم بود اون تزیینات و حوزیکشو برداشتم جلوش مثل یه صندلی غذاخوری جا داره هروقت میخوام غذا بدم میشینه داخل اون غذاشو کامل میخوره میارمش بیرون

هر موقع ی چیزی کاربردیه،برا من از اول تا الان تخت کنار مادر،و چند ماه اول آغوشی

صندلی غذا مارک کم ایتالیا واکر هنگر خیلی از جفتش راضیم. کریر و کالسکه که عصای دستم بود

منم از صندلی غذاش راضیم کیدیلو
ولی تازگیا اصلا نمیشینه همش پامیشه میچرخه آویزون میشه کمربندشو میبندم گریه میکنه که باز کن
امیدوارم بعد از یه مدت دوباره عادت کنه

تاب ریلکسی و‌صندلی غذا تشک گاردار اینا خیییلییی بدردم خوردالیته تاب بعد ۷ماه بدرد میخوره

عالی سوپر بیبی

منم راضی هستم... برند ایرانی گرفتم اسم برند یادم نیست

جدیدا تو صندلی غذا نمیشینه همش غر میزنه 😑

کالسکه خیلی به دردم خورد

قنداق فرنگی برای نوزادیش واقعا عالی بود
بالشت شیردهی واقعا کارامد
کالسکه وقتایی ک تو خونه گریه میکرد جواب بود
صندلی غذا وقتی خودمون غذا میخوریم اونم میشینه پیشمون دیگه سفره بهم نمیریزه

واقعا صندلی غذا عصای دستمه . صندلی ماشینم خوبه

واای من عصای دستمه حتی یه موقعایی دسشویی هم میرم توش میزارم بمونه خیالم راحته🤣

کاربرد داره واقعا؟
بچه میمونه داخلش؟

صندلی غذا منم عالی و دستگاه شیر ساز و صندلی ماشین

مال دختر من zooye

من نگرفتم تو سیسمونی فک میکردم ب درد نمیخوره ولی بعدا گرفتم خیلی خوبه میگم کاش زود تر میگرفتم

من نگرفتم و کلی پشیمونمم

موافقمممم کاربردی عالی👍✨️

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵لوبیا مامان 💙🩵لوبیا ۱۳ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۱ سالگی
دیروز دوستم اومد خونمون. صندلی غذای پسرمو دید و گفت: اصلا از این صندلی استفاده ای کردی؟ من که پسرم اصلا ننشت.
منم گفتم این صندلی عصای دستمه. اصلا بدون این به پسرم غذا نمیدم. حتی رفتم یه مدل پرتابلشم خریدم و اگه جایی بریم هم میبرمش که اونجا هم با صندلی بهش غذا بدم.

اگه یکی بیاد به من بگه من نمیخوام سیسمونی بخرم تنها وسیله که بهش میگم حتما باید بخری همین صندلی غذاست. چرا؟
۱. چون کمک میکنه بچه روتین غذا خوردن پیدا کنه. یعنی بدونه اینجا نشست باید غذا بخوره. کم کم این تو ذهنش شکل میگیره (که الان گرفته)
۲. کمک میکنه غذا خوردنش مستقل بشه. خودش بتونه قاشق رو برداره و بخوره. الان اکثرا اینطوریه.
۳. موقع غدا راه نیمفته و حایی رو بهم نمیریزه. میشینه یه جا و غذاشو میخوره.
۴. کلی تجربه حسی داشته تو صندلی. چون غذا در اختیارشه و هرچقدر بخواد و هر کاری بخواد میکنه.
۵. من میتونم موقع خوردن میان وعده هاش به کارای خودم برسم.

آیا همیشه راحت توش میشینه و چالش ندارم؟ نه اینطوری نیست. مخصوصا الان که هر سری میخوام بذارمش توش پاشو صاف میگیره و نمیخواد بشینه و هر سری با نشون دادن غذا یا هیجان انگیز کردن غذا یا کاری که میخواد بکنه حواسشو پرت میکنم و میشینونمش. وقتی بشینه دیگه مشغول میشه.
البته خیلی کم پیش اومده که نشوندمش و اروم نشده. اذیتش نمیکنم. اینجور وقتا یعنی اصلا گرسنه نیست و غذا نمیخواد.
قبلا یه پست از ترجبه خرید صندلی ام گذاشتم. بعدا هم یه پست تجربه خرید صندلی پرتابلش رو میذارم براتون.