پوشک شیر خشک بارداری بارداری بارداری و این حرفا

تصویر
۲۱ پاسخ

میدونی خواهر الان خیلیا ممکنه بیان بگن برای چی پیام بدی یانده ولی چون من ن این شرایط ولی یچیزی درهمین شرایط قهرو رفتن ازخونه بودم حرفهاش نابودم کرد همه میگفتن ولش کن پیام نده زنگ نزن من گوش نمیدادم و الانم اصلا پشیمون نیستم که زندگیمو باچنگ و دندون نگه داشتم و هرجفتمونم عوض شدیم بنظرم کاری کن که قلبت میگه درسته ن اونایی که تجربشونداشتن و جات نیستن

هرکاری که دلت میگه رو انجام بده شما ی بچه دارید که باید به فکر او هم باشید شاید اون پیام باعث تغییرش بشه و دوباره برگردید سر خونه و زندگیتون

یکیو میشناسم دوسال با شوهرش قهر بود خونه مامانش بود دخترشم نمیزاشت بیینه دختر هم دوسال رفت سر کار
روز تولد حضرت علی دختره صبح بلند شده بود رفنه بود خونشون
زندگیش درست شد 🥰
برگامون ریخته بود
گاهی یه حرکت که از نظر ماها شاید مسخره بیاد باعث نجات یه خانوده میشه
اگه دلت به زندگیته چرا ک ن

پیام نده چرا پیام میدی؟
بزرگتری نیس ک شمارو اشتی بده

پیام بدی چی بگی عزیزم

الهی هرچی خیر خودت و بچه ات هست بشه گلم واقعا ناراحت شدم پیامتو دیدم امیدوارم خیلی زود برگردی سر خونه زندگیت اما به خیر و خوشی

عزیزم شاید خیلیا این پیامو نپسندن اما درک میکنم ادم بی شوهر خونه پدر باشه حس معذبی داره
بیا سال نو رو عاشقونه شروع کن ویجوری قدرت بده شوهرت
بگو سلام این دومین ساله که کنار من ودخترم نیستی من به همسری حمایتگرودخترم به پدر نیاز داره بیا زندگیمون یبار دیگه از سر بگیریم بدون اینکه ازکسی کینه داشته باشیم بیا از اول شروع کنیم

چه پیاپی میدی؟؟؟؟

ببین اگر میتونی با چنگ و دندون نگه دار زندگی رو ... هیشکی بابای بچه ت نیمشه

چی بگم والا، خب اگه خوب شدین باز از خونه بیرونت کرد بچتو گرفت چی؟

ب عنوان کسی ک تجربه داره بهت میگم برا زندگیتون تلاش کن بجنگ بعد ی مدت میگی خدارو شکر که تسلیم نشدم شما ی بچه دارین بخاطر اونم ک شده تغییر بدین خودتون رو بنظرم پیام بده شاید پیامت آغاز جدیدی باشه

عزیزم زمانی پیام بده ک میدونی تغییر کرده نخاد دوباره دلت رو بشکنه وقتی میگی خبری ازتون نمیگیره

اگر مرد خوبیه و دوسش داری و مطمعنی عوض میشه
پیام بده
طفلک بچه ها این وسط فقط آسیب میبینن

پیام بدی چی بگی
چرا از خونه بیرون کرده
حرفش چیه

پیام چی میخوای بدی

اصلا غصه نخور مرد بد همون بهتر ک تو زندگیت نباشه،درسته خیللللی گذران زندگی با ی بچه برای زن سخته حتی در رفاه مالیم باشی بچه مریضی داره خرید داره و....ولی بازم ازین که یکی بره رو روانت بهتره

چه پیامی بدی؟

چرا باید پیام بدی؟ ازش راهتو جدا کن راحت شو مرد بی مسعولیت

چرا پیام بدی عزیزم توم از زندگیت و فکرت بکنش بیرون

بنظرم نده

خو برا چی بهش پیام بدی

سوال های مرتبط