بدن منو فقط پمپ درد آروم کرد نه شیاف نه دارو هیچی، که اونم عوارضش تا ۱۰ روز باهام بود حالت تهوع و سردرد داشتم
من هر دو ساعت شیاف دیکلوفناک میزاشتم راه رفتنی خیلی درد داشتم
نه اصلا من فقط یدونه شیاف استفاده کردم برای من سزارین خیلی خوب بود دردش مثل درد پریودی بود
دردش زیاد نیس و قابل تحمله ولی همون درد هم با شیافت کم میشه
برا من مثل درد پریودی بود که قابل تحمل بود . ولی پمپ درد داشتم بعد پمپ درد هم مثل حالت پریودی داشتم
تقریبا کم کم دردات شروع میشه اما با شیاف میشه تحمل کرد
شیاف بزار برای اینکه بعد ها درگیر کمر درد نشی خوب خودت بپوشون سرما نخوری آروم راه برو کار سنگین اصلا نکن
من درد نداشتم فقط میخواستم بلند شم راه برم درد داشتم
برات شیاف میذارن و آمپول میزنن
ولی خب باید تحمل کنی
تو هرکسی متفاوته سدت درد
پمپدرد بگیر
با شیاف زیاد نه..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.