۱۰ پاسخ

وا خوبه دیگه
میخوای ۲ کیلو باشه از الان؟

از الان استرس وزنشو داری؟
۳۰ هفته به بعد مهمه 😐
الان اصلا مهم نیست حتی خود دکترم میگه فعلا وزن ملاک نیست

چه خبره
الان که خیلی زوده واسه وزن گیری

زوده گلم هنوز ماه آخر می گن می ره روشون

۲۴۰ گرم

کی گفته وزنش پایینه، من تو ۱۷ هفته و ۵ روز وزنش ۱۹۵ گرم بود دکتر دید گفته همه چی عالیه ، آنقدر به خودتون استرس ندین

عزیزم خییلیی زوده برا وزن بچه
ماه های اخر خیلی مهمه نه الان

بستنی

فعلا زوده ماه آخر وزن گیریه

تو هفته شما اصلا مهم نیس چقد باشه

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فاطمه جانم🩷 مامان فاطمه جانم🩷 هفته سی‌وسوم بارداری