۱۴ پاسخ

من یکبار مصرف گرفتم خیلی راحت بودم

من یکبار مصرف گرفتم نخی هم گذاشتم توکیف

من شورت نخی خریدم خیلی خوب بود از این سایز بزرگا

فقط نخی ببر
من یکبار مصرف گرفتم خیلی بد بود اصلا پام نشد

یبار مصرفا چجورین
عکسشو میتونی بفرستی

من سرجی فیکس گرفتم خوبه فقط سایزبزرگ بگیرحتمابعدش شورت نخی وقتی کم میشه

سرررجی خیلی خوبه
نخی اصلا خوب نیست

من پوشك شورتي گرفتم تا يك هفته استفاده كردم خيلي راحت عه
بعد از يك هفته هم كه خون ريزي كم ميشه نوار بهداشتي گذاشتم

نخی

من برای بیمارستان سرجی گذاشتم خیلی خوب بود

یبار مصرف

من شورت یکبار مصرف گرفتم عالیه تا ی هفته استفاده میکردم بعدشم مینداختم دور

شورت یکبار مصرف بهتره

فقط نخی ببر

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی