خانما برای بعد سزارینم شورت سرجی فیکس بگیرم؟؟؟

۷ پاسخ

نه من خریدم استفاده نشد قدش خیلی کوتاهه

آپدیت عکس
تبدیل عکس معمولی خود ب عکس آتلیه ای
فقط با ۲۰هزار تومان
برای سفارش ب آیدی زیر در روبیکا پیام دهید
@Zendgi_24

اره بگير به من تو بيمارستان دادن ولي چند تا هم گرفتم كه تا ده روز اول از اون شورت استفاده كردم

واقعا عالیه برای توی بیمارستان و چند روز بعدش ، حتما چندتا بگیر

اصلا پیشنهاد نمیکنم من خریدم استفاده نکردم
به جاش از شرت های نخی قدیمیت استفاده کن اگر کثیف شد بنداز دور

نه اصلا خوب نیس من خالم گرفته بود جنسش خب مثل پلاستیکه برای زن زائو خوب نیس من شورت نخی گرفتم۲تاش کثیف شد انداختم دور بقیه ولی کثیف نشد
یا اگه شورت کهنه نخی داری اونارو بپوش که راحت بندازی بره

اگه بیمارستان خصوصی هستی بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨ مامان معجزه✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر روزبارانی مامان پسر روزبارانی ۴ ماهگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ ماهگی