شیر ۲۰۰ تا یکم زیاده ولی اگه برند پوشک و سایزش خوبه نباید نم بزنه
شورتی بگیر واسه شبش نم نمیده
یکم بستن پوشک هم تاثیر داره
منم همین مشکل داشتم الان پوشک شورتی سایزبزرگترگرفتم بعدم ازاین لاستیک شورتی دکمه دارگرفتم روی مای بی بی می بندم بعدم بادی دیگه نم نمیده
من مای بیبی و مولفیکس میزنم نم نمیده اصلا تا صب
من ده شب پوشک میکنم تا صبح که بیدار بشه شما شاید سایز پوشکش کوچیک شده براش یا چسبشو خوب نمیزنی
سايزش كوچيك هست
نوک شومیولشو تو پوشک بده پایین
یه سایز بزرگ تر برای شبا بخر
کانفی استفاده کردی؟ من کانفی میبندم راضیم
سایز چند میگیری یه سایز بزرگ تر بگیر پوشک مایبیبی
من برا ماهان ۵ شورتی کوکومی میبندم مشکلم حل شده. قبلا هررر مارکی رو امتحان کردیم هرروز صب میدیدم بچه تا خرخره خیس جیششه.
چه مارکی میگیری؟ پوشک سایز مناسب میبندی؟
پسر منم یه مدت اینجوری شده بود شبا همش نم میداد بعد فهمیدم بلوز زیردکمه هاش به تنش کیپ شدن دیگه یه سایز بزرگتر تنش میکنم اوکیه.یا اصن دکمه های زیرش رو باز میزاشتم.
سردش نمیشه زیاد جیش کنه؟
پوشک شورتی بگیر عالیه
یا پوشک سایز بزرگ تر
زیر دکمه بپوش که محکم تر پوشک بگیره
چسب های پوشکم یکم محکم کن
سایز چند میبندین؟
اگه تو سایز اینا مشکلی نیست بنظرم تا صبح یکبار عوض کنین
برند هانیز امتحان کردی؟
شما یه پوشک شب میبندین صبح باز میکنید؟ 😵💫بچه ها تو خواب جیش میکنن حداقل شما ساعت چهار باید عوض کنی نم نده عزیزم
۲۰۰ تا خب زیاده یدفعه بخوره
من مای بی بی سایز ۴پلاس میبندم دخترم ۹ کیلوعه
پوشکمیکنی چیز بچرو بده رو به پایین که پس نده
بعد یک سایز بزرگتر بگیر ببین نم میده
بعد مدل خوابیدن بچت شاید باعث میشه پوشکش پس بده
شاید سایز مناسب نمیگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.