۵ پاسخ

اگه میتونی برقی بگیر
این دستیا اصلا مکش نداره ، میکشه آدمو 😕دارم ولی راضی نیستم

فایده نداره
اینقدر شستنش درد سر داره
برقی بگیر میگن بهتره
من اینقدر این شیردوش دستی اذیتم کرد کلا بیخیال شیر دوشیدن شدم همون شیرخشک خالی دادم بهش

برقی بگیری بهتره راحتی

ن بابا هرچی گرفتی گرفتی.هیچ‌فرقی نداره.همشون ی کار رو انجام میدن

ماما بیمارستان ب من گفت از اینا بخر خوبه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان سویل مامان سویل ۵ ماهگی