سلام شیر دوش دستی بگیرم؟

۱۱ پاسخ

سلام اره

بدرد نمیخوره

دستی فایده نداره. میخوای برقی پرتابل بگیر

من گرفتم چون میخوام گاهی برم بیرون . شیرمو بدوشم با شیشه بدم مامانم

من که نگرفتم اصلا😅

نه به درد نمیخوره مخصوصا روزای اول

این چه سوالیه عزیزدلم 😂

خیلی چرته

اره سعي كن سيليكوني باشه تا دردت نگيره

بی فایدس

منم دستی گرفتم
اصلا شاید لازم نشد

سوال های مرتبط

مامان لِنا🩷 مامان لِنا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان علی و آرتمیس مامان علی و آرتمیس ۴ ماهگی
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان ارغوان🌺 مامان ارغوان🌺 ۱۴ ماهگی