۱۰ پاسخ

عکس بدین بچه ها

من دوسش دارم

تصویر

اره نگیر از چشمت می افته من گرفتم یه مدل دیگ الان راضیم بندازم اشعال

تصویر

کهکشانی مینیمال و قشنگه من سه سال پیش گرفتم ولی الانم باز از مد نرفتن

اره ساده بگیر که قدیمی نشه

تصویر

مثل اینا ساده اشون بخر همیشه مده و شیکه

تصویر

چوبی بخر نازه

قدیمی شده سعی کن ساده برداری ک ازمدهم نیوفته

اره عزیز قدیمی شده. ببین سبک‌ خونت چجوریه،مناسب با سبک خونت بخر

باید بری کارگاه‌هایی که تولید میکنن پیدا کنی ...من از تولیدی خریدی بهتر بود البته هشت سال پیش برا جهیزیه .الان قدیمی شدن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۳ سالگی