خانما سنو گرافی واقعا برای بچه مظر است

۴ پاسخ

نه بابا

نه اشعه ایکس که نیست امواج صوتیه هیچ ضرری نداره واسه جنین اگه داشته باشه ام منفعتش خیلی بیشتر از ضررش هست از وضعیت جنین با خبر میشیم

بارداری قبلیم بخاطر شرایطم هر دو هفته سونوگرافی میرفتم، چه ضرری!
خداروشکر بچم سالمه و مشکلی نداره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان نرگس کوچلو 🎀👪 مامان نرگس کوچلو 🎀👪 ۷ ماهگی