سلام این جواب سونو ک انجام دادم چیه ؟؟

تصویر
۴ پاسخ

گلم همه چی خداروشکر خوبه خوبه🫶🏼
فقط هماتوم داری ک باید بری پیش دکترت

و اینکه اصلا کار سنگین تا پیاده روی نکن، تا هماتوم جذب بشه
و استراحت کن

برا منم دعا کن توروخدا، بهم احتمال سقط دادن😔💔

همه چی خوبه
هماتوم داری برو دکتر شیاف بده
استراحت هم کن ان شاءالله رفع بشه

سلام جانم . ۷ هفته و ۶روز هستی عزیزم . گویا هماتوم هم داری . پیش پزشکت برو نشونش بده .

مبارکه گلم برامنم دعاکن قلبش تشکیل شده باشه 🥹🥹🤲

سوال های مرتبط

مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیان و دیان مامان نیان و دیان هفته هجدهم بارداری
مامان مامان جوجه🐣🫀 مامان مامان جوجه🐣🫀 هفته هشتم بارداری