۳ پاسخ

گلم برای یکی از تاپیکات پیام گذاشتم راجب دادن فرینی از چهار ماهگی ممنون میشم جوابمو بدی

من رفته بودم تب سنتی دارو بگیرم اونجا انجام دادم با دستگاه خیلییم راضی بودم. متخصص کودکان هم انجام میده من زنگ زدم وقت نداشتن

جاریم دخترش رو برد درمانگاه آتیه

سوال های مرتبط