۸ پاسخ

ماشالله چقد پره
من هیچ وقت اینطوری نشده
بگو چطور میکاری اینطور عالی میشه

ماشالله ، سبزه‌ی چیه؟
خیلی قشنگ شده

چقد نازه شوهر من رفت خرید کوتااه بی ریخت😂

خیلی ناناسهههه

عزیزم خیلی خوشکله واقعا ادم بعضی وقت ها یه چیزی باید باشه حالتو خوب کنه

منم امسال سبزه عدس ریختم خیلی قشنگ شده😍

اینمممم

تصویر

چه قشنگ مال من هنوز کوچیکن

سوال های مرتبط

مامان عرشیا مامان عرشیا ۳ سالگی
مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 مامان آیهان و آیماه👩‍👧‍👦 ۳ سالگی
مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی