پوشک شیر خشک
ماشالله چ بارونی رحمت الهی🥰

۷ پاسخ

عاشق بارونم
خداروشکر بهار خوبیه امسال
از قدیم هم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست
انشالله امسال سال خوبی برای مردم و کشورمون باشه

بینهایت شکر بابت هر قطرش🥲🙏🏻

میگن ظلم از سر زمینی برچیده بشه وفور نعمت به اون سرزمین و مردمانش ارزانی میشه

یه سوال تو بارونم میتونن بزنن یا نه؟

زیر بارون برای کشور مون دعا کنید.

همه جا امشب بارونع🥲

شانس من امشب که برگشتم خونه
صدای رعدوبرق و 🚀 دو تایی با هم میاد
قلبم دیگه داره از جاش کنده میشه
خدایا کشش ندارم دیگه بسه

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی