۳ پاسخ

شیرینجات کم بخور یایه مدت اصلا نخور ابم کمتر منم اینطور بودم یه کم رعایت کردم شد 19/5

دکتر بهت گفت زیادت؟ اخه اگر 202 میل باشه ینی ۲۰ سانت
منم ۲۰ سانت هستم دکتر میگفت لب مرزه باید زیر اینا باشه

نمی‌دونم خوبه یا نه ولی ۲۰۲ amniotic نوشته اونه ،
۲۰۲ میلی لیتر هست

سوال های مرتبط

مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی
مامان آنیکاوآرکان مامان آنیکاوآرکان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۱۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان زیبا🌱 مامان زیبا🌱 ۹ ماهگی