۶ پاسخ

فککنم نباید دس بزنی خودش میره

خودش خوب میشه
چند بار پوسته میکنه کنده میشه بعد خوب میشه

الان اینشکلیه رویشش افتاد یکم چرک امد

تصویر

اشکال نداره بهش دست نزن

نباید دست بزنی خودش تخلیه میشه خوب میشه، مال پسر منم اینجوری بود

تصویر

طبیعیه ، اصلا بهش دست نزن به مرور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ویانا و دلارام مامان ویانا و دلارام ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی