فککنم نباید دس بزنی خودش میره
خودش خوب میشه
چند بار پوسته میکنه کنده میشه بعد خوب میشه
الان اینشکلیه رویشش افتاد یکم چرک امد
اشکال نداره بهش دست نزن
نباید دست بزنی خودش تخلیه میشه خوب میشه، مال پسر منم اینجوری بود
طبیعیه ، اصلا بهش دست نزن به مرور خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.