۹ پاسخ

من کلا شیر برنج درست میکنم برنج تو شیذچر مپزم بعد میکس میکنم شیرنم نمیکنم

شیر مقوی تره

با آب سبکتره براشون

من آب
با شیر دخترم بالا میاره

آب با شیر نمیخوره لصلا

اره عزیزم، اوایل با شیر درست میکردم الان اب

اولش آب بعد از شیش شیر هم میشه

بیشتر با آب
بعضی روزاهم با شیر

آب

سوال های مرتبط

مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی