۱۴ پاسخ

من ک هنوز نگفتم ب کسی باردارم 😂😂فقط مامانم و شوهرم میدونه اخه کی خوبی آدم و میخاد که واسه آدم خوشحال بشه جز چشم کردن کاری نمیکنن

ivf

الان بگی بهتر از اینه که بعد زایمان دو تا بچه ببینن بگه وااایی دوقلو دارهههه

من بعد اینکه فهمیدم اول به مامانم اینا گفتم .هفته ۱۵ یه سونو دادم بعدش همسرم به مامانش اینا گفت

بعد زایمان ک بدتره یهویی دوتا بچه بیینن

چرا تاپیک هاتو حذف کردی عزیزم هنوز داشتم میخوندم🫤

حساس نباش
من همون اول که فهمیدم از ذوقم به همه گفتم😅😅

من از اول به خانواده و فامیل گفتم.
ولی به همسایه های مامانم اینا نگفتم. شاید بگید خب به اونا چه.
اینا تو کوچه میشینن و حرف میزنن و از جیک و پوک همه باخبرن.
وقتی زایمان کردم پشماشون ریخت

من والا خواهرم دوقلو بگو همون که رفت سونو قلب به همه گفتیم دوقلو بارداره .الانم خداروشکر کل پسرهاش صحیح و سالم دارن بزرگ میشن .
خواهرم و شوهرش خیلی ساده ان اصلا حرف نگه نمی‌دارن.

۴ ماهگی به همه گفتیم
قبلش مادر پدرامون فقط میدونستن

وا چرا نگی؟😂

من تازه دارم کم کم به خانواده ها میگم ولی اکثریت قراره ماه آخر بگیم

شما اول بگین بمن چیشد دوقلو باردار شدین🤭 من یه دوره فقط رفتم دکتر دارو گرفتم رفتم سونو گفت دوتا تخمک آزاد نشده دیگه گفتم خدا نمیخواد لابد ماه بعدش همون بدون دارو اقدام کردم باردار شدم یه قلو😅

اگه باشم میگم حتما

سوال های مرتبط

مامان گل‌گلیا🌱 مامان گل‌گلیا🌱 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی