۱۳ پاسخ

ایشالله به زودی میاد بغلت
چرا دستگاه؟

انشششالله چیزی نیس عشقممم خدابالاسرشه یادت نره ناامید نباش فداتشمم

ان‌شاءالله خدا نگه دارش باشه زودتر ترخیص شه
توکلت بخدا

عزیزم چطوری فهمیدن تو ریش مایع هستش

نگران نباش من ۳۳هفته زاییدم ۲۰روز بستری بودن الان دارن یه پدری ازم درمیارن بیا و ببین

من پسرم ۳۹ هفته به دنیا اومد ولی یه هفته بستری شد چون ریه‌اش عفونت کرده بود. الان حالتو می‌فهمم
اون لحظه‌ای که دوست داری بغلش کنی و یه دل سیر ببینیش تو دستگاهه و نگرانی.
ولی این روزا هم می‌گذره.
ایشالا زود زود خوب می‌شه❤

نگران نباش ریش اب جمع کرده یه هفته بمونه خوب میشه به امید خدا

مگ وزنش کم بود؟؟یا امپول ریه نزده بودی؟؟

آبه ریه گرفته نشده عزیزم فک کنم ک رفته دستگاه درسته؟
چون میگن سزارینی ها اینجوری میشن🤦‍♀️🤦‍♀️

۳۷ هفته کامل زایمان کردی یا ۳۶؟؟

چرا رفت دستگاه؟

چن هفته زایمان کردی؟

چرا رفته دستگاه؟

سوال های مرتبط